קמפיין בחירות חיובי: האם זה אפשרי? | האזינו ל"דיבור יהודי"

אליהו גרין 1 Comment on קמפיין בחירות חיובי: האם זה אפשרי? | האזינו ל"דיבור יהודי"

עורך ערוץ 7, עמנואל שילה שוחח עם הרב נחמיה רוטנברג על האפשרות לעשות קמפיין חיובי במערכת בחירות: "היום הכל מתנהל על פי יועצי תקשורת והרבה פעמים המסרים השליליים משתלטים על מערכת הבחירות. אני באמת חושב שזה לא הכרחי. המטרה אינה מקדשת את האמצעים ואפשר באמת להצליח גם בקמפיין חיובי"

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בתכנית "דיבור יהודי", שוחח היום (שלישי) הרב נחמיה רוטנברג עם עורך ערוץ 7, עמנואל שילה על הקמפיינים הצפויים במערכת הבחירות והשאלה האם ניתן לנצח באמצעות קמפיין חיובי בלבד.

"בוא נקווה קודם כל שיהיה בכלל קמפיין חיובי ולא רק בלבד", אומר שילה. "אני לא בטוח שזה לא לגיטימי שמפלגות יחדדו את ההבדל בינן לאחרות ויסבירו למה נכון להצביע להן בדרך של ביקורת על המפלגות האחרות שלא נותנות מענה בתחום זה או אחר. אבל קודם כל שזה לא יהיה רק זה".

לדבריו "היום הכל מתנהל על פי משרדי פרסום ויועצי תקשורת והרבה פעמים אומרים לפוליטיקאי – אם אתה רוצה לנצח אתה חייב ללכת בקמפיין נגטיבי ואז המסרים השליליים משתלטים על מערכת הבחירות. אני באמת חושב שזה לא הכרחי. המטרה אינה מקדשת את האמצעים ואפשר באמת להצליח גם בקמפיין חיובי".

האזינו לשיחה המלאה



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    מגוחך ממש, כשכל מפלגה תסביר, ללא מליצות, דקלומים ודמגוגיה (שזה השיח המקובל בארץ, ראה לפיד), מה היא אמורה לפעול בתחום המדיני, הבטחוני, הכלכלי, החברתי, יתברר שכל המצעים שוים לחלוטין. בסופו של דבר, איננו מעצמה עולמית, כידוע, ואנחנו כפופים לעולם, וטווח הפעולה שלנו די צר. ואת מה שניתן לעשות בתוך הטווח הזה, כפי שעושה נתניהו כל הזמן, את זה יעשו כולם כשיעלו לשלטון. קשה להאמין שבן גביר כראש ממשלה (ח"ו) יפנה את כל הערבים מהארץ, וגב' גלאון כראש ממשלה (ח"ו) תחזיר להם את יפו ורמלה…
    לכן, הקמפיין היחיד היעיל, הוא להכניס לראש של עשרים ושנים מנדטים של שוטים גמורים שמתפעלים מהלשון המתגלגלת של לפיד, ומחפשים צבע, ואקשן חדש – ל ג ח ך את לפיד, את גנץ, את ליברמן, ועוד כאלו שאין להם בסופו של דבר שום כישורים, ללהטט בין המצוי והרצוי במדיניות ובבטחון כפי שעושה בהצלחה נתניהו!!!!!